Estremeñerus, Aína i Alantre píin l’abrición del correol herreñu Ruta dela Prata. Sostribarán los protestus del día 21 jeneru en cidais varias convocás de coletivus deferentis alo longu dela Ruta de la Prata.
Los partíus Estremeñerus, Aína i Alantre píin seridá i compromissu al Goviernu d’España pal’abrición del correol herreñu Ruta dela Prata qu’enxareti l’enganchi delos terretorius de ponienti.
Adenuncian juntamenti l’olvíu i l’abaldonu estóricu del goviernu central col ponienti l’Estau español, que tien acarreau una halta de foturu i oportunidais palos abitantis d’Asturias, León, Çamora, Salamanca, Caçris i Badajó.
En pesal del sostribu primeru nel Palramentu Uropeu pa financial l’abrición antis del 2040, es l’Executivu español el que no lo á hallau aparenti, en sacandu’l su traçau dela Redi Básica Trasuropea de Portis.
Enti otras custionis, arreclaman d’aligeral l’estuyaeru del’abrición dela correúra Salamanca-Prasencia pa una primel fasi d’esplotacionis que devin d’espetal-si pala espigaera delas comunicacionis por tren d’estus terretorius i pa quital-si de passal por Madrí de mercaerías i pressonas que no tengan nacencia ni sinu allí. Estu velaquí amenúi l’arriscu d’envertil esti ñúu central nun gargueru botella, assina comu tien alvertíu l’Unión Uropea abondas vezis.
N’estuviendu mu coscientis de qu’esta velaquí es una vía de comunicación trasterretorial con entiá propia i de calidá, escapás de ponel faci tamién la juntura endrentu de ca país o terretoriu, Estremeñerus, Aína i Alantre sostribarán los protestus del día 21 jeneru en cidais varias convocás de coletivus destintus alo longu dela Ruta dela Prata, i seguirán trebajandu enos sus proyeutus pa dal una oción política a Asturias, el País Leonés i Estremaúra.
Extremeñistas, Aína y Alantre piden la reapertura del corredor ferroviario “Ruta de la Plata”. Apoyarán las manifestaciones del día 21 de enero en diversas ciudades convocadas por distintos colectivos a lo largo de la “Ruta de la Plata
Los partidos Extremeñistas, Aína y Alantre piden seriedad y compromiso al Gobierno de España para la reapertura del corredor ferroviario Ruta de la Plata que vertebre la conexión de los territorios del oeste.
Denuncian conjuntamente el olvido y abandono histórico del gobierno central con el oeste del Estado español, que ha derivado en una falta de futuro y oportunidades para los habitantes de Asturies, León, Zamora, Salamanca, Cáceres y Badajoz.
A pesar del respaldo inicial en el Parlamento Europeo para financiar la reapertura antes de 2040, es el Ejecutivo español el que lo ha considerado inviable, sacando su trazado de la red básica Transeuropea de Transporte.
Entre otras cuestiones, reclaman que se agilice el estudio de la reapertura del tramo Salamanca-Plasencia como una primera fase de inversiones que deben acometerse para el desarrollo de las comunicaciones ferroviarias de estos territorios y evitar la necesidad del paso por Madrid de mercancías y personas que no tengan allí origen o destino. Esto disminuye el riesgo de convertir este nodo central en un cuello de botella, tal y como ha advertido reiteradas veces la UE.